ראה"מ בפגישה עם יורש העצר: "משלום בין ממשלות לשלום בין אנשים"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בפגישה עם יורש העצר: "משלום בין ממשלות לשלום בין אנשים"

    ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש בבחריין עם יורש העצר סלמאן שאמר לראה"מ בפתח פגישתם, "עלינו לעשות עוד כדי להכיר זה את זה טוב יותר, ולבסס את הסכמי אברהם שהם הישג היסטורי חשוב"

    18:30
    15.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on סלובקיה: התנקשות בראש הממשלה פיצו; מצב מוגדר אנוש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפגישה המדינית בבחריין. ראש הממשלה, נפתלי בנט נפגש עם יורש העצר וראש ממשלת בחריין, סלמאן בן חאמד אל-ח׳ליפה בארמונו בעיר הבירה.

    בפתח פגישתם אמר יורש העצר וראש ממשלת בחריין, סלמאן בן חאמד אל-ח'ליפה: "כל העמים האחראים צריכים לעשות מאמץ על מנת להשיג שלום. לא שהייתה בינינו מלחמה אי פעם, אבל היחסים בין המדינות שלנו לא היו תקינים".

    יורש העצר הוסיף, "אני חושב שכדי לראות מזרח תיכון רחב יותר, חופשי מסכסוכים, המבוסס על עקרונות של כבוד הדדי, הבנה ואחריות משותפת כלפי ביטחון – עלינו לעשות עוד כדי להכיר זה את זה טוב יותר, ולבסס את הסכמי אברהם שהם הישג היסטורי חשוב".

    יורש העצר פנה לראש הממשלה ואמר, "יש לי העונג לקבל אותך בממלכת בחריין. אני שמח מאוד שאתה נמצא כאן ואני מצפה לכל הדברים הנהדרים שנוכל לעשות יחד, גם באופן פרטני וגם בין העמים".

    ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר למארחו, "תודה לך על קבלת פנים חמה ונדיבה. אנו מרגישים את קבלת הפנים המיוחדת מצד העם שלך, ומצידך באופן אישי. אני רואה פה הזדמנות גדולה מאוד, זהו הביקור הרשמי הראשון של ראש ממשלה ישראלי בבחריין".

    ראה"מ הוסיף, "אני מגיע מישראל עם רוח של רצון טוב, שיתוף פעולה, של עמידה יחד מול אתגרים משותפים ואני חושב שמטרתנו בביקור הזה היא להפוך את השלום הזה משלום בין ממשלות – לשלום בין אנשים, ולהמיר אותו ממשהו טקסי לדבר בעל תוכן".

    בנט הבהיר כי "אנו רוצים ליצוק תוכן, אנרגיה ומרץ ביחסים. שוחחנו על ההזדמנויות לחזק את הגשרים בינינו, ואני באמת אוהב את השם "הסכמי אברהם".

    ראש הממשלה סקר את אפשרויות הצמיחה ואמר, "אני חושב שבטיפוח היחסים האלה בתחומי הייטק, סחר, חקלאות, טכנולוגיה, ותחומים רבים נוספים, נוכל לעשות דברים נהדרים יחד. שוב, אני רוצה להודות לך. יש לך צוות מאוד מרשים של אנשים יצירתיים עם חזון לעתיד, ואני מצפה לפגישה טובה".

    יורש העצר הוסיף: "בתקווה שנעשה דברים גדולים יחד. תודה רבה לך ראש הממשלה".



    0 תגובות